2012. szeptember 22., szombat

Üvöltő Szenvedély - 7.fejezet /Részlet/

Hát, soká tartott, de itt van egy kis részlet a kövi fejiből. Jó szórakozást :)



"Frusztrált voltam Safira miatt. Amikor csak megláttam, mintha áramot vezettek volna a testembe. Minden izmom megfeszült, agyam harcra kész volt, idegeim pattanásig feszültek, de még a nadrágomban is olyan változás következett be, amit nagyon nem szerettem volna. Igen, be kellett vallanom, izgatott ez a nő, de nem kaphattam meg és nem is akartam. Ő tabu volt. amúgy sem buktam az ilyen lányokra. Ő nem volt a zsánerem.
– Sajnálom, Natalie – válaszoltam a lánynak, miután elhessegettem Safira képét a fejemből. Ajkának finom zamatát, szemének csodálatos csillogását. Elég!
– Remélem is. – szólt közbe Natalie. Ő nem érzékelte belső viaskodásom, csak fel-alá sétált a szobájában. Nagyon ideges volt. – Ez a legkevesebb, de ennyivel nem úszod meg.
– Tudom."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése