2013. július 12., péntek

Üvöltő Szenvedély - 16.fejezet /Részlet/




"  – Ahhoz neked semmi közöd!
   Nem akartam sokáig egyedül maradni a férfival, úgyhogy menekülőre fogtam és elindultam az ajtó felé. Sebastian azonban egy tapodtat sem mozdult, de ez nem igazán zavart. Úgy gondoltam, hogy majd félrelököm, ha kell, de nekem ki kell jutnom innen. Egyszerűen azok után már nem voltam képes vele együtt lenni, miután olyan érzéketlen volt, azok után, amilyen szenvedélyesen egymásnak estünk.
   Reméltem, hogy nem azért jött ide, mert követett, hanem csak valami rossz vicc, vagy véletlen folytán keveredett pont ugyanoda, mint én. Nagyon, nagyon imádkoztam ezért, de persze mint mindenben, ebben sem volt szerencsém.
   Ahelyett, hogy odébb állt volt Sebastian mikor mellé értem egy hirtelen mozdulattal elkapta a karom és a falhoz vágott. Annyira meglepődtem, hogy nem volt időm reagálni és minden levegő kiszaladt a tüdőmből.
    Teljesen megdöbbentem."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése