2013. február 24., vasárnap

Üvöltő Szenvedély - 11.fejezet /Részlet/

"– Mégis hogy történt? – kérdeztem, közben pedig körbekémleltem, hogy van-e a közelben valaki. Nem akartam, hogy más is hallja a beszélgetés. Bár ennek kicsi volt a valószínűsége, hisz épp őrjáraton voltam, pont azért, hogy kicsit egyedül lehessek, ami most kapóra jött.
– Annabell egyszerűen elment. Nem hagyott nyomot maga után és a telefonját sem veszi fel. Félünk, hogy valami baja esett.
Safira tényleg aggódott, ezt hallottam a hangjából, de kedvem lett volna felnevetni. Azt hittem már tényleg valami baja esett a nőnek, erre csak megszökött. Lemerném fogadni, hogy csak egyedül akart lenni, bár ennek oka felkeltette a kíváncsiságomat.
Felsóhajtottam.
– Ez az a nagy vészhelyzet?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése