2013. március 31., vasárnap

Üvöltő Szenvedély - 13.fejezet /Részlet/

Ez úton kívánok mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepeket és sok locsolót a lányoknak! Jó olvasást :)



   "Egy halk káromkodással vettem tudomásul, hogy Safira megint a közelemben volt. A kastély folyosóján lézengtem, amikor befordultam egy sarkon és szó szerint belefutottam a lányba. Majdnem sikerült is feldöntenem, de reflexszerűen elkaptam a karját és megtartottam, nehogy elessen.
   – Köszönöm. – hebegte a lány, láthatóan még mindig meglepetten a hirtelen találkozástól.
   Igazából az én hibám volt, hogy majdnem feldöntöttem, mivel annyira ideges voltam, hogy nem figyeltem a környezetemre és csak járkáltam fel-alá, de ezt be nem ismertem volna neki.
    Ahogy ott álltunk hirtelen megcsapott Safira nőies illata és közelsége, amire a testem szinten azonnal reagált, amitől legszívesebben újra elkáromkodtam volna magam. Még mindig nem engedtem el a karját, de ahogy a lány felnézett rám azonnal tudatában voltam a bőre érintésének és úgy engedtem el, mintha megégette volna a kezem. Még hátráltam is egy lépést, hátha ez a távolság majd elég lesz a nő ellen."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése