2013. október 17., csütörtök

Üvöltő Szenvedély - 19.fejezet /Részlet/



   

"Fogalmam sem volt meddig bírom még. Azt hittem keményebb fából faragtak és képes leszek elviselni a szenvedést, de már azt sem tudtam mennyi ideje vagyok itt. Az órák ebben a mocskos és vértől bűzlő pincében teljesen összefolytak. Csakis a fájdalom érzése volt állandó, ami folyton betöltötte a gondolataimat minden ésszerűséget kiölve belőlem.
    Ennek ellenére néha azért felrémlett bennem pár emlékkép, ami most itt olyan távolinak és valószerűtlennek tűnt. A falum, Algernon és Dastan, de furcsa mód egyik sem hozott túl sokáig megnyugvást a lelkemnek, pedig ők jelentettek nekem eddig mindent. Az életem is odaadnám értük minden gondolkodás nélkül, ahogy most is tettem, de…"

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Már megint részlet? :/ Megnyitom a blogod és ez vár.. :/ Pedig egy teljes fejezetre számítottam.
    Nem baj, :) alkalmazni fogom a nem létező türelmem, (vagy lehet addig kifejlesztek valamennyi türelmi szintet :D) és várom a teljes fejezetet. :)
    Nem muszáj sietned, hiszen mindenki tud várni, még én is, de azért jó lenne, ha nem olyan sokára meg is érkezne a folytatás. :) De a te blogod, a te történeted, akkor folytatod, amikor akarod, nem pedig, amikor mi olvasók szinte fellázadva "követeljük" a folytatást. :)
    Remélem, az érdekedben, hogy ugyanolyan, sőt az eddigieknél is jobb fejezet sikerül, mert már nagyon ki lettem éheztetve a folytatásra. :D (Ez nem fenyegetés a részemről, csak nem mindig sikerülnek úgy a szavak, ahogy akarom. :D)
    Lehet, hogy engedek a kísértésnek és elolvasom ezt a kis előleget, amit feltettél?! :D Áh, nem inkább legyen az egész meglepetés, nem akarom, hogy bezavarjon ez részlet, az egész folytatásában. :D

    Üdv. NicoK95

    VálaszTörlés
  2. Hali!

    Hát, pedig mindig teszek fel részletet, hogy aki rettenetesen türelmetlen és már nem bír magával - és van inge rá - akkor ezt elolvashatja. ( Ami nem tudom mennyit segít, de ez van :P )
    És szívesen tennék én fel minden nap nektek valamit, csak eléggé idő szűkében vagyok, így akkor írok, amikor van rá alkalmam. Azért igyekszem most majd a jövő hét elején feltenni valamikor.
    Hát, hát, hát.....követelés :O, fenyegetés :O....hajajj, akkor tényleg ki lehetsz éhezve...majd valahogy megsiettetem magam...:P

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Engem annyira nem tudnak érdekelni a részletek, mert én általában egészében olvasom, úgy jutok oda hozzá, ezért néha csak zavarnak a részletek, de úgy különben nem foglalkozok velük. :D De azért biztos jó lett. :D
    Annyira azért nem kell sietnied, a lényeg, hogy jó legyen. :D A türelmetlenségemet pedig visszafogom és elfoglalom magam valamivel, hogy ne legyen olyan nehéz kibirni. :D 2 hete és 2 napja nem olvastam semmit tőled úgyhogy jogosan érezhetem magam kiéheztetve. :D

    Üdv. NicoK95

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Hát, ha eddig figyelmen kívül hagytad és most ennyire fel vagy csigázva miattam, akkor téll össze szedem magam. Igyekszem gyosr és MINŐSÉGI munkát végezni :D
    Addig is kitartást és sok-sok türelmet :D

    VálaszTörlés