2014. március 18., kedd

Üvöltő Szenvedély - 20.fejezet /Részlet/



   "Ekkor kopogtattak és Brook nagy lendülettel ajtót is nyitott. Szinte beesett a szobába annyira sietett.
   Na, végre! – gondoltam.
   – Sikerült? – kérdeztem parancsoló, de annál izgatottabb hangon.
   – Igen, uram – válaszolt a férfi kissé meghunyászkodva.
   Átnyújtotta a telefont én pedig szinte kikaptam a kezéből a készüléket. Átpörgettem a nő névjegyzékét, majd a híváslistáját is és a legtöbbször hívott számok közül választottam egyet. Széles mosollyal az arcomon tárcsáztam és vártam, hogy ki bukkan fel a vonal másik végén.
   Csald őket csapdába. – suttogta a hang. – Mindet egy helyre. Minél többet.
   A hangtól ismét összerezzentem és majdnem elejtettem a telefont. Pontosan ezt akartam én is tenni, nem értettem hát a külön figyelmeztetést erre.
   Ekkor eszembe jutott, hogy a fiú még ott van.
   – Brook most már elmehetsz.
   Rá sem néztem, továbbra is a fülemhez tartottam a készüléket és ekkor meghallottam a mennyei választ, amire vártam.
   – Bell? Te vagy az?. – hangzott el a kérdés a vonal túlsó végén."

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik ez kicsi aprócska részlet, izgatottan várom, hogy elérkezzen a teljes fejezet. :)

    VálaszTörlés
  2. szia!
    Örülök, hogy tetszik nemsokára lesz feji is :)

    VálaszTörlés