2013. január 3., csütörtök

Üvöltő Szenvedély - 9.fejezet /Részlet/

BUÉK mindenkinek!!!! Itt is az újévi első fejezet, jó olvasást :)



"Mivel már semmi nem zárta el a levegő útját, megpróbáltam belélegezni az életadó oxigént, de nem volt egyszerű. Hörgő hang és fájdalom kíséretében sikerült csak némi levegőt erőltetnem a tüdőmbe. Mielőtt feleszmélhettem volna az idegen oldalba rúgott én pedig elterültem a földön.
A hátamra gördültem és már csak a pengét láttam, ami a testem felé közeledett. Amikor belém hasított ismét felnyögtem. A hideg fém könnyedén hatolt át a szöveteimen a szívemig. Amikor a nő kihúzta, felnéztem arra a személyre, akit meg akartam ölni, de végül fordítva sült el.
Szeme világított a sötétben, én pedig utolsó erőmmel kimondtam azt, ami miatt most vérben úszva feküdtem:
– Démon."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése