2013. április 28., vasárnap

Üvöltő Szenvedély - 14.fejezet /Részlet/

Bocsi, hogy mostanában ritkábban jelentkezem, de a suli minden időm lefoglalja. Azért, ha van időm igyekszem majd fel tenni a következő fejezetet :) Meg is érkezett a 14. részlete




"Épp a lány keresésére indultam, hogy egy kis időt töltsek el vele. Bűntudatom volt, mivel túl sok időt töltöttem Algernonnal és keveset a húgommal. Ezért indulás előtt szeretettem volna beszélni vele, de belecsöppentem ebbe a kínos helyzetbe. Láthatóan Safira is megdöbbent és tanácstalan volt, de a férfi arcán semmi kifejezést nem lehetett leolvasni, amitől még jobban feldühödtem. Nem hagyhattam, hogy a húgom ilyen meggondolatlan és felelőtlen legyen.
– Safira!
Nagyon fel voltam paprikázva és láthatóan Safira fel volt készülve a velem való csatározásra. Ha egy kicsit is hasonlított rám, akkor ő is akaratos és makacs volt, így hát felkészültem a szavakkal és érvekkel vívott csatára. De ezt nem a folyosón akartam megtenni, ahol bárki megláthatott minket.
– Kövessetek! – szóltam ellent nem mondást tűrő hangon és elindultam hátra sem nézve. Biztos voltam benne, hogy követni fognak, és ezt igazolta is a mögöttem a kövön hallatszódó léptek zaja."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése