2013. szeptember 23., hétfő

Üvöltő Szenvedély - 18.fejezet /Részlet/





"Lehajtott fejjel ültem a sötétben és a csendben. Semmiféle hangot nem hallottam, így úgy gondoltam hangszigetelés lehetett a falakon, bár ebben nem lehettem biztos. Igazából még azt sem tudtam hol vagyok pontosan. Nem igazán számított volna, de jobb, ha az ember ismeri a ház alaprajzát, így könnyebb elmenekülni, csakhogy sajnos nem adták meg nekem ezt az információt, így viszont a vakszerencsére kell bíznom magam. Már ha egyáltalán eljutok odáig, hogy megpróbálják kiszabadulni.
Nagy fejtörést okozott nekem ez a helyzet, főleg mivel amúgy is fájt a fejem a sok ütéstől. A vérzés szerencsére már elállt minden sebemnél, de így is túl sokat veszítettem és ennek éreztem a hatását. Szédültem és a rosszullét kerülgetett, ezért nem is fáradoztam azért, hogy felemeljem a fejem, ám amikor a nagy vasajtó nyikorogva kinyílt felkaptam azt és meredtem néztem előre.
Úgy tettem, mint aki nem fél és magabiztos, ám mélyen legbelül megremegett a hitem.
Hogy fogok ebből a slamasztikából kikerülni élve?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése