2011. január 1., szombat

Hát unatkoztam...olvassátok el az eredményt

Szilveszteri felhajtás

Ma van 2010. december 31. Vegyes érzelmekkel keltem fel az év utolsó napján. Egyrészről már vártam a következő évet és amit tartogat számomra, másrészről ez a nap azt is jelenti, hogy hamarosan vége a szünetnek és ismét megkezdődik a tanítás. Megkezdődött a készülődés, mind az iskolára, mind az ünneplésre. Igazából arra gondoltam, tanulnom kellene, de sajnos magával ragadott a szilveszter hangulata. Ilyenkor sok fiatal alig várja, hogy este legyen és bulizzon, igyon, reggel pedig másnapossággal küzdve ébred.
Én nem tartozom közéjük. Meglehet, hogy diáktársaim nem osztoznak véleményemben, vagy csak nagyon kevesen, de én többre értékelem az olyan házi bulikat, ahol tudom, ki jön el és ha iszunk is, mértékkel.
Eddigi szilvesztereimet általában a barátnőimmel töltöttem, szűk körben, idén viszont más a helyzet. Most sajnos minden barátnőmnek van programja, így én családommal töltöm idén az új évi partit, ami abból fog állni, hogy éjfélkor koccintunk, majd mindenki elvonul a szobájába. Valószínűleg, sőt biztos, hogy az év első óráit olvasással fogom tölteni és lehet, reggelig le sem fekszem. Gondolom, sokan ezt olvasva bolondnak néztek, hogy egy 17 éves lány miért ül otthon, ráadásul olvas. Hát igen… én ilyen vagyok, de én is szeretek bulizni, persze civilizált körülmények között. Semmi kedvem éjfélkor már hulla részeg srácokkal és hasonlóan maguknál lévő csajokkal róni az utcákat, miközben petárdákat dobálnak elénk, mögénk vagy épp a fejünkre. Köszönöm, de ebből nem kérek. Persze én magam is tudom, hogy nem minden fiatal ünnepel így.

Most 2011. január 1. 0.25 van. Azt kell mondjam, talán ez életem legjobb szilvesztere. Hát, ami azt illeti anyukám nem várta meg az éjfélt és lefeküdt, ezért egyedül ünnepeltem meg a szilvesztert egy pohár pezsgő társaságában, az ablakban. Bár ez nem teljesen igaz, hisz a papagájom is itt volt velem, néma társaságként.
 Csak most tudtam értékelni igazán a csodálatos tűzijátékot, mivel egyedül voltam és tudtam gondolkodni. Miközben nyitott ablaknál álltam a hidegben, megihletett a csodálatos égi háború. Minden évben, ahogy most is lenyűgözött a színek kavalkádja, a szélrózsa minden irányában játszó tűzijáték az égen. Akár egy égi tánc, úgy éreztem, bárcsak én is ott táncolhatnék, akár egy angyal.
Emellett a hangok szimfóniája is betöltötte a lelkem. Akár a hangos dobszók a káosz ütemére játszva, mégis eme kaotikus hangzásban volt valami ritmus, amely mindenkinél más. Olyan boldogság, izgatottság, mégis oly nagy nyugalom szállt meg, hogy ettől az ellentéttől nevetni támadt kedvem. Azonnal ihletet kaptam ezekhez a sorokhoz és persze a történetem következő fejezetéhez is. Így most 20 percnyi ácsorgás, ámulat és csodálat után, visszajöttem a szobámba, hogy „papírra” vesse, gondolataim. Ezután, majd kezembe veszem könyvem, leheveredem az ágyamra, betakarózom, majd olvasni fogok hajnali 5 óráig.
Remélem másoknak is hasonló jó élményeik vannak a szilveszteri ünnepléssel kapcsolatban és Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Neked is Boldog Új Évet! :D Én nem voltam elfoglalt ide jöhettél volna:P Én is egyedül ünnepeltem a "családdal". Ez úgy nézett ki h mindenki elvonult a szobájába, éjfélkor kijöttek koccintani aztán mindenki ment vissza. Nekem nem volt olyan boldog most ez a szilveszter, egy barátnőm beígérte h átjön aztán mégis lemondta az utolsó pillanatban innéttől pedig el volt rontva a hangulatom is. Csak aludni lett volna kedvem igazán....
    Na mindegy, remélem te vidáman kezdted az új évet:) (Én rémálmokkal) Hallod azért hiányzol... Holnap megyek vissza pestre és a születésnapomig megint nem találkozunk:(

    VálaszTörlés
  2. Jaj imádlak drágám. Te is hiányzol és mindenképp ha hazajössz talizunk:P Ám sietek a fejivel, de te is..:D

    VálaszTörlés