2011. június 7., kedd

Időutazás-Egy kis szösszenet



Itt egy kis szösszenet, ami most pattant ki a fejemből. Gyorsan be is gépeltem. Remélem, így kihúzzátok egy darabig, míg felteszem az első fejezeteket a 2.kötetből. Addig is jó olvasást.


Időutazás

Minden ember időutazó.
Oké, lehet, hogy ez egy kicsit vadul hangzik, de így van, még ha nem is a szokványos értelemben. Gondoljatok csak bele, mikor visszaemlékszel a múltra, – például, mikor kicsi korodban bepisiltél, vagy féltél és a szüleid megnyugtattak – vagy a jövőre, - elképzeled magad sikeres üzletvezetőként, vagy csak egy boltosnak – akkor utazol az időben, nem igaz?
Képesek vagyunk átélni a múltat, vagy előre vetíteni a jövőt. Csodálatos képesség. Nem kerül pénzbe és minden ember sajátja. Sőt, még másokkal együtt is utazhatunk az időben, például gondoljunk csak az együtt töltött időre, amit szeretteinkkel, barátainkkal töltöttünk. Ezek nem csak a saját emlékeid, ezeken más emberrel osztozol és együtt is nosztalgiázhattok. Ez a szép ebben. J
Ez az utazás lehet boldog, vagy okozhat fájdalmat is. Meghatározhatja múltad, jelened, vagy jövőd. Nincs még egy ilyen dolog a világon. Számunkra ez természetes pedig az állatok nem rendelkeznek ilyen képességgel. Ők csak a jelennek élnek. A pillanatnak. Én azért örülök, hogy mi kivételek vagyunk.
Az időutazás az emberi elme zsenialitása bár csak az elme segítségével nem valósítható meg. Kell hozzá szív és lélek. Az ember – mi magunk – összetett és különleges lények vagyunk, de néha még mi sem értjük meg magunkat, vagy tetteinket. De mégis minden ember egy csoda, egy külön világ. Egyéniség. És néha a világok találkoznak. Ilyenkor barátságok köttetnek.
Becsüljünk hát meg minden egyes embert és az élet adományait, amit kaptunk.

3 megjegyzés:

  1. Elgondolkodtató :) Nekem tetszett.

    VálaszTörlés
  2. Szia. Hűha! Felcsaptál filozófusnak, te lány? :D Milyen hatással van már rád a középiskola?:P Nagyon tetszik az alapgondolat, főleg, mivel én is tervezek egy időutazásos történetet :D És legjobban az utolsó mondat az ami megragad az ember fejében. Írsz még néhány ilyen bölcsességet, és azt hiszem majd elraboltak az ufók :D

    UI.: Ja igen, az ominózus kérdés: Ki maga és mit csinált a barátnőmmel? XD
    Azért nagyon tetszett ám csak tudod imádlak szívatni <3

    VálaszTörlés
  3. Hi. Oh, hát igen én sem tom, hogy mi lelt és akk most félnem kéne az ufóktól? (sikítás a kedvenced xD). De nem félek, majd te megvédesz. És még mindig én vagyok. Legalább mindig tudok valami újat mutatni. XD. Azért örülök, hogy tetszett. Hirtelen pattant ki a fejemből és ezerrel gépeltem :P

    Ui: Nem csak én hanem te is szereztél nekem pár mosolygós pillanatot és Sophia is, ami most rám fért. XD Köszi. ÉS tudom, hogy imádsz szivatni. Amúgy köszi, hogy írtatok.

    VálaszTörlés